پرسش های متداول

برای ایجاد اکانت چه مدارکی مورد نیزا میباشد؟

میبایست تصویر (اسکن) مدارک (جواز کسب معتبر ، کارت ملی و شناسنامه مرتبط با صاحب جواز) با کیفیت مناسب و حداکثر حجم 500 کیلو بایت در سات قسمت ثبت نام آپلود گردد.

آیا میتوان بدون ارائه مدارک خرید نمود ؟

خیر ، بدلیل صدور فاکتور رسمی مدارک مورد نیاز میباشد.

زمان ارسال هر سفارش چند روز میباشد ؟

در صفحه هر سفارش زیر سبد و یا در توضیحات آن سبد درج شده است .

اگر سفارش بدستمان نرسید و یا تاخیر داشت از چه طریق باید پیگیری کنیم ؟

اگر در زمان اعلام شده در هر سفارش کالا بدستتان نرسید برای پیگیری لازم با بخش فروش شرکت (02162816) تماس بگیرید.

توجه داشته باشید که در مرحله نخست میتوانید با در دست داشتن شماره پیگیری ارسال مرسوله شخصا در درگاه اینترنتی پست و یا تیپاکس پیگیری لازم را انجام دهید .

ثبت نام کرده اید اما نمیتوانید وارد سایت بشوید ؟!

اگر ثبت نام خود را با موفقیت تمام کرده اید توجه داشته باشید که حدود 2 روز کاری زمان خواهد برد تا اکانت شما توسط کارشناسان شرکت بررسی و تایید گردد.

اگر بیش از این زمان بطول انجامید احتمالا اکانت شما بدلایلی تایید نشده است.

برای اطمینان از این امر با بخش فروش شرکت تماس بگیرید

تلفن تماس : 02162816

پشتیبانی در تلگرام و تماس : 09010000206

امکان کنسل یا تغییر خرید میباشد؟

حداکثر 2 ساعت پس از ثبت سفارش خود اگر تمایل به کنسل نمودن سفارش خود دارد با بخش فروش

( پشتیبانی در تلگرام و تماس : 09010000206 ) تماس بگیریدو اعلام کنید و توجه داشته باشید که بازگشت وجه پرداختی شما بدلیل زمان بر بودن مراحل اداری و مالی شرکت و بانک حدود 4 روز کاری بطول خواهد کشید.

تغییر در محتوای سبد خریداری شده امکان پذیر نمیباشد.

 

امکان خرید چند سبد هم زمان وجود دارد ؟

برخی از سبدها بر اساس موجودی شرکت  قابلیت این را دارند که چند سبد همزمان انتخاب و پرداخت نمود.

توجه داشته باشید که حداکثر مبلغ پرداختی بنا به قوانین بانک مرکزی 50 میلیون تومان میباشد.