واردات رسمی تلفن همراه

خدمات پس از فروش
آگوست 11, 2019
فروش
آگوست 17, 2019

واردات رسمی تلفن همراه

شرکت پارسیان باران پردازش هوشمند با شماره ثبت 6443 با عنوان تجاری ماریاتل وارد کننده رسمی محصولات نوکیا | سامسونگ | آنر | هوآوی و اپل در ایران با مجوز رسمی از سازمان صنعت معدن و تجارت مشغول به فعالیت میباشد و به دنبال پیشرفت روز افزون حوزه تجهیزات ارتباطی میباشد.

30 دیدگاه ها

  1. بهنام گفت:

    سلام ضمن خسته نباشید لطفا علت ریجستر نشدن گوشیای a10سامسونگ رو بررسی کنین تو سایت همتا اعلام میکنن که غیر قانونیه تاریخ خرید هم ۱۴ مهر ۹۸

    • admin گفت:

      سلام آقا بهنام
      یک مشکل در سایت همتا بوجود آمده که تا 10 روزآینده برطرف میشود و جای نگرانی نمیباشد

  2. سعید گفت:

    سلام گوشی دیروز ۲۵ مهر خریدم رجیستری نشد میگه غیر قانونیه
    مشکل از کجاس؟

    • admin گفت:

      مشکل از سامانه همتا هست و تا 10 روز آینده برطرف خواهد شد و جای نگرانی نیست .

      • سعید گفت:

        وقتی گوشی کد ۵ رقمی خورده و باید خراش داده شه
        چه مشکلی داره مگه خودشون کد رو صادر نکردن
        به همتا زنگ میزنیم میگن گوشی رو عودت بدید
        به فروشنده
        چجوریه که همتا با شرکت ماریا هماهنگی ندارن؟

  3. احسان گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    یه گوشی خریدم با برچسب شرکت شما
    *۷۷۷۷#
    رو گرفتم نهایتن میگه شناسه قانونی نیست
    با پشتیبانی همتاهم تماس گرفتم میگع گوشی رو پس بدید به فروشنده
    با این که کد روی کارتن هستش
    چکار باید بکنیم
    ممنون میشم از پاسخ دهی

    • admin گفت:

      سلام مشکل در سامانه همتا میباشد و تا 10 روز آینده برطرف خواهد شد و جای نگرانی نمیباشد

    • محمد گفت:

      سلام،من گوشی با گارانتی شرکت شما خریدم که متاسفانه هنگام ریجستر کردن پیغام میاد که گوشی شما غیر قانونیه،امدم توسایت دیدم ادمین نظرداده که این مشکل ۱۰ روز طول میکشه،بعد دوباره نظر دادکه مشکل حل شد،ولی متاسفانه مشکلی حل نشده،با شرکتم که تماس میگیرم،هیچکس پاسخگو نیست،نوشتید خدمات ازساعت ۹ تا ۱۷ ازساعت۱۳ من دارم تماس میگیرم تا ساعت ۱۵ متاسفانه پاسخی داده نمیشه،پشتیبانیتون واقعا ضعیفه
      الان ما باید چیکار کنیم فروشنده میگه گوشی عودت ندید درست میشه،شما میگید درست میشه،ولی هیچ چیزی درست نشده،اگر بعد از یک ماه گوشی از دسترس خارج شد شما حتما به همین شیوه که جواب مشتریاتون میدید اونموقع هم پاسخگو نیستیدحتما.

      راهنمای کنید لطفا اینجا جواب بدید

      • ادمین سایت گفت:

        سلام آقای محمد خدیجه
        کامنتی که شما به اون استناد کرده اید مربوط به بیش از یکماه پیش میباشد و در آن زمان چنین مشکلی در سامانه همتا بوجود آمد و کمتر از 10 روز برطرف گردید .
        در یکماه گذشته خدمات ما پاسخگو نبوده اند یا امروز ؟
        شماره های مستقیم خدمات :
        021-44250795
        021-44250786

        شماره مرکزی شرکت :
        021-62816 داخلی های خدمات 305 و 306

        شماره تلفن همراه خدمات ( تماس و واتس آپ ):
        09330000582

        پیگیری مستقیم مشکلات رجیستری :
        021-62816 داخلی 336

        شماره تلفن همراه مشکلات رجیستری (تماس در تلگرام فقط)
        09019701883

        شماره 021-62816 داخلی 337 مسوول روابط عمومی و رسیدگی به شکایات
        باز هم اگه این تلفنها پاسخگوی شما نبودند همینجا کامنت بگذارید بهمراه شماره تماس من با شما تماس خواهم گرفت.

  4. نازنین گفت:

    سلام
    چرا گوشی ای که با پشتیبانیتون گرفتم
    رجیستری نمیشه
    مشکل از کجاست

  5. رضا گفت:

    با سلامو خسه نباشید به ادمین
    گفتید که توی ۱۰روز قرار رجیستری درست شه
    اگه نشه این ۱۵ روزی که واسه گارانتی زدید رو برچسب گوشی
    واسه رجیستر نشدن هم صدق میکنع؟

  6. م گفت:

    سلام، دیروز گوشی a50 خریدم اما هرچه کدفعالسازی رو زدم میگه غیر قانونیه چرا؟

  7. م گفت:

    خب الان که مشکل از سامانه همتاست گوشی رو که که در تاریخ فلان گفته قطع نمیکنن که؟

  8. سارا گفت:

    سلام خسته نباشید
    من گوشی رو به تازگی‌خریدم و برام پیامکی اومده که دستگاه شما غیر قانونی‌است و تا ۳۰ روز دیگر سرویس‌دهی نمیشود اما روی دستگاه با برند شما کد فعالسازی دارد
    ایا این مشکل از سامانه است یا باید گوشی رو پس بدهم؟

  9. سالار گفت:

    سلام به ادمین
    وقتتون بخیر
    گوشی ای رو تازه خریدیم سالمه
    ولی رجیستری نمیشه میگه غیرقانونیه
    چیکارش کنیم
    سامانه همتا میگه عودت بدیم به فروشنده
    عودت بدیم یا ندیم
    مشکل از کجاس
    اگه غیر قانونیه کد ۵رقمی روش هست
    ممنون میشم از راهنمایی
    🤔

    • admin گفت:

      سلام دوست عزیز
      این مشکل دیروز حل شد و دوباره کد فعال سازی رو بزنید و اگه به مشکل برخورد کردید با خدمات ما تماس بگیرید
      02162816 داخلی 104

  10. احسان گفت:

    سلام خسه نباشید
    مشکل استعلام قانونی بودن همتا حل شده ولی موقه ثبت
    کد فعال سازی حک شده رو کارتون گوشی رو
    اشتباه میزنه
    اشکال کجاس

    • admin گفت:

      سلام آقا احسان

      اگه مشکلی در این زمینه هست لطفا با خدمات ما داخلی 104 و یا بخش رجیستری داخلی 336 تماس بگیرید
      02162816

  11. شیرین گفت:

    با سلام
    گوشی که خریداری شده سامانه همتا اعلام میکنه غیرقانونیه و باید عودت بدم. با خدمات شما تماس گرفتم گفتن تا تاریخی که سامانه همتا اعلام کرده صبر کنم. درست میشه تا اون موقع؟

    • ادمین سایت گفت:

      سلام
      بله این مشکل حل خواهد شد و جای نگرانی نیست
      برای اطمینان و پیگیری با شماره 09019701883 از طریق تلگرام در ارتباط باشید

  12. mohammad گفت:

    سلام
    ادمین محترم میگه ک مشکل از همتاس که اصلا درست نیست اگه مشکل از همتا باشه باید باقی شرکت ها هم مشکل داشته باشن.مشکل از شرکت خودتونه ادمین جان.
    و شما بنده رو ک فروشنده هم هستم توی دردسر انداختید و سه هفته است با شرکت تماس میگیرم و هربار میگن هفته آینده درست میشه.
    متاسفم برای این مدل خدمات پس از فروش

    • ادمین گفت:

      سلام آقا محمد
      شما مطمئن هستید از این موضوع ؟
      فکر کنم شما از بین حدود 70 شرکت وارد کننده با چندتاشون کار میکنید
      مطمین باشید که ما تمایلی به ایجاد این مشکل نداریم که خود را بدنام کنیم
      دستگاه شما با گارانتی ماریاتل هست و حتی اگه از یکماه نیز زمان فعال سازی گذشت ما پاسخگو هستیم .
      لطفا کمی خوشبین باشید نسبت به ما

  13. شمس گفت:

    روی کارتن زدید توی این سایت کد رو ثبت کنیم تا پیامک فعال سازی بیاد ولی هیچ جای سایتتون قسمتی برای ثبت نداره فقط فیلم آموزشی داره. معلوم نیست ادرستونم واقعیه یا بیایم سرکاریه!

    • ادمین گفت:

      سلام دوست عزیز بله درست میفرمایید این نوشته روی جعبه دستگاه ها درج شده است ولی بدلیل سوءاستفاده های پیش آمده از سایت حذف شده است
      شما برای این منظور میتوانید با شماره 02182816 داخلی 336 تماس بگیرید

  14. علیرضا گفت:

    سلام
    امشب یه گوشی اس ۱۰ پلاس خریدم با گارانتی ماریاتل میگه غیر قانونیه ۱۱میلیونم پول دادم ! فروشتده میگه پس نمیگیرم به ما ربطی نداره برو سراغ گارانتی ! الان چکار کنم ؟ واسه مشتریم خریدم !

    • ادمین سایت گفت:

      سلام
      اگه با گارانتی ماریاتل خرید کرده باشید جای هیچ نگرانی نیست
      در این مورد با خدمات یا بخش رجیستری شرکت تماس بگیرید مشکل شما را در اسرع وقت حل مینمایند
      02182816 داخلی 2 یا 4

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولی در سبد خرید وجود ندارد