مجموعه ماریاتل خدمات پس از فروش ویژهای را برای مشتریان عزیزی که از سایت رسمی ماریاتل تلفن همراه و گوشی موبایل هوشمند خود را خریداری کردهاند در نظر گرفته است که در ذیل به طور مفصل به توضیح آن برای شما میپردازیم؛
شرایط گارانتی
– تمامی محصولات ارائه شده توسط شرکت ماریاتل دارای 18 ماه گارانتی و 15 روز تعویض دستگاه (در صورت تایید مسئول مربوطه) میباشد که تاریخ شروع آن بر روی جعبه های تلفن همراه یا گوشی های موبایل هوشمند قرار گرفته است.
– درصورت نبود نماینده خدمات پس از فروش مجموعه ماریاتل در شهرستانها، شما عزیزان میتوانید دستگاه خود را با هزینه مجموعه ماریاتل (به صورت پس کرایه پست) به آدرس خدمات پس از فروش مرکزی شرکت ماریاتل ارسال نمایید. هنگام ارسال حتما توجه داشته باشید که مشخصات کامل خود و عیب دقیق دستگاه را نوشته و همراه کارتن و کلیه وسایل مربوطه آن ارسال نمایید.
شرایط تعویض:
– مدت زمان اعتبار گارانتی تعویض دستگاه 15 روز از تاریخ خرید و فعالسازی دستگاه میباشد.
– در صورتی که یک دستگاه بیش از سه بار بابت یک مشکل سخت افزاری که به تایید کادر فنی باشد مراجعه شود، دستگاه تعویض میشود.
– در صورتی که دستگاه شامل تعویض شود کلیه لوازم اورجینال دستگاه معیوب همراه با کارتن باید تحویل داده شود.
شرایط عمومی:
– گارانتی شامل مواردی از قبیل آبخوردگی / شکستگی و آسیب دیدگی صفحه نمایش / ضربه / خرابیهای ناشی از نوسانات الکتریکی و سایر موارد مربوط به استفاده ناصحیح مشتریان نمیگردد.
– مشتریان محترم توجه داشته باشند که تاریخ گارانتی مدت زمانی است که روی کارت گارنتی ذکر شده و این تاریخ ربطی به تاریخ خرید یا فاکتور فروشگاه ندارد.
– بازیابی رمز عبور google id / apple id خارج از تعهد شرکت میباشد.
– شرکت هیچ گونه تعهدی در قبال مخدوش شدن یا از بین رقتن اطلاعات دستگاه ندارد.
– مدت زمان ضمانت قطعات تعویض شده 1 ماه میباشد.
– لوازم جانبی دستگاه به مدت 1 ماه شامل گارانتی میباشند (درصورتی که ضربه خوردگی نوسانات برق و…. عامل خرابی آنها نباشد.)
شرایط ابطال گارانتی:
– تغییر در قطعات سخت افزاری و استفاده از آداپتور و کابلهای متفرقه شامل گارانتی نمیباشد.
– تعمیرات در خارج از نمایندگیهای خدمات پس از فروش مجموعه ماریاتل و سپس ارسال به مجموعه ماریاتل شامل گارانتی نمیشود.
– هرگونه دستکاری که سبب از بین رفتن یا مخدوش شدن سریال دستگاه یا کارتن موردنظر شود به طوری که مشخصات گوشی غیر قابل شناسایی شود، شامل گارانتی نمیباشد.
– نصب نرم افزارهای راه انداز سیستم غیر اوریجینال، برنامههای کاربردی، آلودگی به ویروس و Jailbreak/Root که موجب اختلال در کارکرد گوشی گردد سبب ابطال گارانتی میشود..
– استفاده از آداپتور و کابل شارژ متفره که باعث معیوب کردن دستگاه شود از گارانتی خارج است.